VEELGESTELDE VRAGEN


Hoe worden de producten gemaakt?

Alle items die u in de webshop kan vinden, zijn door Bieke ontworpen, gemaakt en verpakt. Mét veel liefde, dat ook.


Onze producten zijn gemaakt met polymeerklei. Verder zijn alle gebruikte materialen van RVS, wat nikkelvrij én anti-allergisch is. Deze info staat vermeld bij elk product, alsook de kleur van de gebruikte klei. Alle gebruikte materialen zijn nickel-vrij. RVS is anti-allergisch en verkleurt niet bij gebruik.


Kan ik een andere kleur kiezen?

Dat kan. Heb je een item gezien en zou je ze liever in een andere kleur hebben, geen probleem. Neem gerust contact met ons op en dan gaan wij op zoek naar de kleur die u wenst om ze speciaal voor jou te maken.


Kunnen de producten worden opgehaald?

Uiteraard! Alle aangekochte items kunnen opgehaald worden in Westerlo. Bij het voltooien van uw aankoop in de webshop zal u kunnen kiezen voor verzenden of ophalen. Indien u voor ‘ophalen’ kiest, zullen wij via mail contact met u opnemen om een ophaalmoment af te spreken.


Kunnen de producten worden verzonden?

Dat spreekt voor zich! Wij trachten alle aankopen de eerstvolgende werkdag te verzenden. De verzendkosten bedragen €3,40 voor verzending binnen België en €7,95 voor verzending binnen Europa. Dan worden de pakketjes via brievenbuspost bezorgd. Sommige producten worden met pakketpost verstuurd indien ze te groot zijn voor brievenbuspost (oa. de Mix & Beyond doosjes). De verzendkost bedraagt dan €6,95 voor verzendingen binnen België en €9,95 voor verzendingen naar Nederland.

Al onze items worden mooi verpakt zodat het voor u een cadeautje is om te openen. De juweeltjes worden in een brievenbusdoosje opgestuurd. Zo kunnen wij op onze beide oren slapen dat de items onbeschadigd bij u toe komen. Bovendien hoeft u niet thuis te zijn voor de levering, aangezien de postbode de doosjes gewoon in jouw brievenbus kan deponeren.


Meer info over de verzending kan u hier terugvinden.


Kan ik items retourneren?

Dat kan. Indien je de onbeschadigde items wil retourneren dien je ons hiervan op de hoogte te brengen binnen de 14 dagen na levering. Retour is op eigen risico en op eigen kosten.


Een item op maat of op vraag gemaakt kan niet worden geretourneerd.


Meer info kan je hier vinden.


Kan ik mijn bestelling als een cadeau laten verpakken?

Goed nieuws! In de webshop kan je een gratis cadeauverpakking toevoegen aan je winkelmandje. Op die manier weten wij dat we jouw bestelling mogen inpakken als een cadeautje. Bestel je meerdere items? Geef dan in de bestelnotities even aan welk juweeltje als cadeautje ingepakt mag worden, of dat we er meerdere cadeautjes van mogen maken.

Indien je het cadeautje rechtstreeks aan de persoon die jij wil verrassen wil laten verzenden, kan dat uiteraard ook. Laat ons even weten dat het om een cadeautje gaat en of je een persoonlijke boodschap wil toevoegen. Ook zorgen wij er dan voor dat er in geen geval een prijs vermeld staat of pakbon is toegevoegd. Ook super leuk is het om een wenskaartje uit te kiezen in de webshop en bij de bestelnotities aan te geven welke boodschap we erop mogen noteren.


Hoe draag ik best zorg voor mijn juwelen?

Om het risico op verkleuring of beschadiging tegen te gaan, raden wij u aan in geen geval te slapen, douchen of sporten met de juwelen. Vocht kan ervoor zorgen dat de materialen sneller zullen verkleuren. Ook bewaar je ze beter op een andere plaats dan in de badkamer.


Kan ik aangekochte items laten herstellen?

Ja hoor! Aangekochte items kunnen ten allen tijde hersteld worden. De verzendkosten om de te herstellen items aan ons terug te bezorgen zijn altijd voor de koper.


Wat de kosten voor de herstelling betreft, zijn er 2 opties:

- De herstelkosten zijn voor onze rekening indien u kan aantonen dat u geen schuld treft aan de schade en u alle onderdelen nog in uw bezit heeft. Ook dient u dan binnen één maand na ontvangst contact met ons op te nemen.

- U kan een herstelling op eigen kosten laten uitvoeren wanneer u de items zelf beschadigd heeft of wanneer de garantieperiode van 1 maand na ontvangst verlopen is. Vooraf zullen de herstelkosten worden besproken, zodat u voor geen verrassingen komt te staan.


Meer info over het herstellen van aangekochte items kan je hier vinden.